Klacht over uw fysiotherapeut
Uiteraard doen u en uw fysiotherapeut er alles aan om de behandeling en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft over de behandeling van uw fysiotherapeut of dat u ontevreden bent over de manier waarop uw fysiotherapeut of een andere medewerker met u omgaat. Het is goed om dan uw klacht kenbaar te maken. Niet alleen voor uzelf, maar ook voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.
In gesprek met uw fysiotherapeut
In eerste instantie is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw fysiotherapeut of contact op te nemen met de praktijk waar uw fysiotherapeut werkt.
Het kan zijn dat u het moeilijk vindt om uw klacht aan de orde te stellen. Een gesprek kan immers confronterend zijn. Neem dan iemand mee naar het gesprek, bijvoorbeeld uw partner of familielid.
Waar kunt u terecht met uw klacht?
Levert een gesprek niet het gewenste resultaat op dan kunt u bij de volgende instantie terecht met uw klacht: www.defysiotherapeut.com
Zij zullen uw klacht behandelen met een onafhankelijke commissie.